|
ul. Pocztowa 24a, 43-309 Bielsko-Biała tel./fax (33) 814-00-20
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 4885 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | PRZEDSZKOLE nr 31 ZAPRASZA
- podział na grupy wiekowe - każda grupa ma własną salę - rozwijanie indywidualnych cech osobowości dzieci - przyjazna atmosfera - plac zabaw, ogród - ciekawa oferta zajęć dodatkowych
|
Największą wartością, która przyświeca naszym działaniem jest dobro dziecka. T. Gordon mówi, że „nauczanie jest jednym ze sposobów kochania drugiego człowieka”. Nowe myślenie o dziecku polega głównie na podmiotowości w praktyce. Wdrażając sposoby i treści nauczania odcinamy się od nauczania encyklopedycznego na rzecz osobowości, wychowania, a kształcenia na końcu. Chodzi nam o to, by uczyć jak się uczyć.
Wizją naszego przedszkola jest pomoc w rozwijaniu indywidualnych cech osobowości dziecka w korelacji ze środowiskiem przyrodniczo – społecznym i kulturowym wykorzystując pedagogikę Marii Montessori.
Baza dydaktyczna
Przedszkole nr 31 to nie tylko wykwalifikowana kadra i przyjazna atmosfera. Od roku przedszkolnego 2009/2010 możemy poszczycić się nowoczesnym budynkiem z bogatą infrastrukturą. Nasze Przedszkole zlokalizowane jest z dala od zgiełku miasta w malowniczej dzielnicy Olszówka. Nowa lokalizacja to nie tylko piękny budynek ale również zaplecze z dużym ogrodem i placem zabaw. Dysponujemy przestronną i efektowną salą ćwiczeń i występów. Sale dydaktyczne rozmieszczone są na parterze, jedynie jedna grupa 6-latków korzysta z sali na piętrze. Dzieci posiłki spożywają w jadalni
Nadrzędnym celem pracy wychowawczo – dydaktycznej i opiekuńczej naszego przedszkola jest wspomaganie i ukierunkowanie rozwoju dziecka zgodnie z jego wrodzonym potencjałem i możliwościami rozwojowymi w ścisłej integracji ze środowiskiem przyrodniczym i społeczno – kulturowym w kierunku osiągnięcia dobrego samopoczucia psychicznego, społecznego i fizycznego.
Edukację przedszkolną realizujemy jako zamierzony ciąg zadań wychowawczych i dydaktycznych nastawionych na poszerzenie wiedzy, rozwijanie umiejętności oraz rozbudzenie świadomości i odpowiedzialności w rozumieniu pro-społecznym, pro-kulturowym i pro-zdrowotnym.
W swych działaniach dążymy do oddziaływania innowacyjnego, twórczego, implikującego wprowadzanie nowych rozwiązań polegających na planowaniu i urzeczywistnianiu zamierzeń, by czynnie kształtować oblicze nowoczesnego przedszkola. Charakteryzująca dzieci w wieku przedszkolnym łatwość czerpania wiedzy z otoczenia, skłonność do naśladownictwa i wrażliwość emocjonalna stwarzają korzystne warunki do rozpoczęcia takich działań edukacyjnych, które wpłyną na świadomy odbiór we wszechświecie wzajemnych relacji.
Propozycje zajęć dodatkowych
W zależności od wieku dziecka oferujemy możliwość udziału w ciekawych zajęciach:
-
zajęcia muzyczno-ruchowe
- język angielski
- zajęcia logopedyczne
- język niemiecki
- logorytmika
- religia
- gimnastyka korekcyjno-kompensacyjna
- nauka pływania
- nauka jazdy na nartach
- nauka jazdy na łyżwach
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|